De speciale editie Nike Air Monarch IV Snow Day komt met een geheel wit, volnerfleer bovenwerk verfraaid met een Nike Air Max 270 Womens chroom zilveren Swoosh en iriserende buitenzool - het algemene effect doet denken aan een glinsterende, besneeuwde dag. De sherpakraag knikt naar warme Nike Air Max 97 Damen slippers en de inlegzool omlijst een opgedrukte Swoosh op vers gevallen sneeuw. Een vleugje sinaasappel op de tussenzool symboliseert de Adidas Superstar Dámské neus van een sneeuwpop. Bovendien is een sneeuwpopfiguur verborgen in de borduurdetails op de hiel. De Nike Air Monarch IV Snow Day brengt 18 december Nike Air Max 720 Donne uit op SNKRS Japan. Op 20 december verschijnt het op nike.com en in geselecteerde Nike-winkels in Groot-China, Europa en Korea. Op 3 januari zal het beschikbaar zijn op SNKRS Noord-Amerika en bij Nike NYC en Nike by Melrose. De in Chicago geboren Ibn Jasper wil ervoor zorgen dat de kinderen van vandaag Dr. J. kennen. Dat zou Julius Erving zijn, de eerste basketbalspeler die dunk van de foutlijn, bekend om zijn vrij vloeiende spel evenals voor het dragen van Converse's Pro Leather basketbalschoen. Voor het eerst uitgebracht in 1976, debuteerde avamedicus.de de Pro Leather als de lichtste en meest duurzame basketbalschoen op de markt. Gemarkeerd door het ster / chevron-logo, werd de schoen in Nike M2k Tekno Damen collegiale en professionele competitie gedragen door veel van de beste van de game - hoewel het meest in het bijzonder door Erving - voordat hij werd stopgezet Adidas Ultra Boost Womens in 1983. Latere heruitgaven hebben de gestalte van het silhouet in de kanon van de hoepel bevestigd, en gegeven het in mode en skate cirkels gelijk. ?"Deze bijzondere samenwerking betekent veel voor mij sinds ik in de jaren '70 werd geboren en in de jaren '80 opgroeide terwijl ik naar alle grote NBA-spelers als Dr.J. keek," zegt Jasper. “De esthetiek is gebaseerd op een foto van Dr. J. die de arena binnenloopt met een geheel witte outfit. Hij ziet eruit alsof hij net van de startbaan is gestapt. Ik dacht bij mezelf: ‘Hoe kan ik deze Nike Air Max 720 Femme afbeelding en sfeer in een verzameling destilleren?’ ” Het statige witte dient ook een secundair doel. Het is de bedoeling van Jasper om de Nike Internationalist Damen verfijnde stijl van Erving te kanaliseren in een trofee die een eerbetoon is aan de individuele erfenis en brede impact van de hoogvliegende speler op de game. Reli?f met Romeins cijfer draagt ??bij aan deze sfeer en verleent historisch gewicht aan een eigentijds ontwerp geaccentueerd door een tong met ritssluiting. De LeBron James x John Elliott Icon QS is ontstaan ??uit de samenwerking tussen James, Elliott en Nike. Getipt door een exclusieve LeBron Soldier X in 2016, en gekristalliseerd met een volledig gevormde collectie met de Icon QS in 2018, richt de driedelige samenwerking de aandacht op het cre?ren van veelzijdige stukken die in verschillende omgevingen werken, van zakelijke Nike Internationalist Womens bijeenkomsten tot reizen. De LeBron James x John Elliott Icon QS is voorzien van de middenzoolgereedschap van de LEBRON 8 en is een voorbeeld van de Nike Air Max 90 Damen inspanning met gedempte kleuren onderbroken door doorschijnende panelen. Na de release van de zwarte versie in mei, brengen de witte en fuchsia colorways van de Icon QS 13 september uit via Elliott's kanalen en 14 september via Nike. De tan colorway van de Icon QS arriveert op 9 oktober.