Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 75 mal aufgerufen
 Diskussionen
caicai2017 Offline

Abban

24.09.2019 08:55
Jordan 1 TD Mid and Low. 2019 - Ch Antworten

2019 - Den kvinnor-exklusiva Jordan Air Latitude 720 LX med Swarovski?-kristaller kommer i en ?versv?mmad r?d ?verdel och lyser Nike Air Max 270 Damesljust med till?mpningen av 1 000+ dubbla f?rdiga kristaller placerade p? Air Jordan VIII-inspirerade remmar, vilket utvecklar Jordan Brand Flight Utility ytterligare. silhuett. En f?rstklassig hangtag designad med kristaller fr?n bidrar till det f?rh?jda hantverket av den begr?nsade upplagan. Jordan Air Latitude 720 LX med Swarovski?-kristaller sl?pps globalt fr?n och med september 6.2019 - Var och en av Skeptas Nike SK-tr?nare delar ett element av hans personliga historia, fr?n resa till Marocko till att bygga en fanbase i Paris - och SK SHOX ?r inget undantag. Det f?rl?nger emellertid en mer transcendental ton ?n de tre tidigare Air Max-baserade utg?vorna.
SK SHOX handlar om att hitta Nike Air Max 270 Donne tro p? gr?nsl?sa m?jligheter. ?r 2018 tilldelades Skepta ordf?rande i sina f?r?ldrarnas hemstat Ogun i Nigeria. Nigerianska ordf?randeskap ges Nike Internationalist Mujer i erk?nnande av ett positivt bidrag till gemenskapens v?lbefinnande. ”Det fick mig att inse att vem som helst kunde vara chef, men vissa m?nniskor v?www.artelara.nl xer upp och tror inte att de kan,” s?ger han.
Skos design utvidgar denna tanke i abstrakt. Den inneh?ller delar av Skeptas nigerianska arv f?r att dela hans familj?ra respekt. "Jag ?r stolt ?ver att jag k?nner mitt efternamn och jag vet var jag kommer ifr?n och b?da mina f?r?ldrar ?r nigerianska," s?ger han. "Det handlade om att ta med Nike till Nigeria och l?ta barnen veta energin."
Den energin ?r ocks? en som Skepta ?r angel?gen om att utnyttja i denna provocerande sko, s? att alla k?nner att deras dr?mmar ?r inom r?ckh?ll. Skon blir en ledning Nike Air Force 1 Damen f?r att dela sin ?sikt att framtiden ?r obegr?nsad.
"Det ?r viktigt att f? m?nniskor att tro att de kan k?nna sig kungliga - att om de arbetar enummervrij.nl h?rt, kommer deras arbete att erk?nnas och uppskattas och firas," s?ger han.
Skeptas val av SHOX-silhuetten har sitt ursprung i ett specifikt Nike Air Max 95 Donne minne. ”N?r jag ?kte till Manchester, gungade alla barn SHOX. Det var en riktig streetsko d?r. Jag gillade deras swag - vindbrytare och SHOX, "kommer han ih?g." Jag t?nkte "Ja, l?t oss definitivt g?ra det," eftersom jag alltid kommer ih?g dessa resor norrut. "
Nike SK SHOX tappar den 12 september p? SNEAKRS i Europa, SNKRS i Asien och Stor-Kina, och hos utvalda ?terf?rs?ljare.2019 - Tjugo idrottare kommer att b?ra Jumpman p? ?ppningsdagen 2019 NFL-s?songen, andra ?ret p? f?ltutseende av Jordan Brand. B?ra ovanst?ende kl?der fr?n v?nster till h?ger, Nike Air Max 270 Womens Tyrann Mathieu fr?n Kansas City Chiefs, Earl Thomas fr?n Baltimore Ravens, Alshon Jeffery fr?n Philadelphia Eagles, Michael Thomas fr?n New Nike Air Max 2017 Damen Orleans Saints och Le'Veon Bell och Jamal Adams [inte bild] av New York Jets; detta ?r bara n?gra av de idrottare som kommer att b?ra lagspecifika Nike Air Force 1 Womens f?rgv?gar i Jordan 1 TD Mid and Low. 2019 - Chicago-f?dd Ibn Jasper vill se till att dagens barn vet Dr. J. Det skulle vara Julius Erving, den f?rsta basketbollsspelaren som dunkade fr?n foul linjen, k?nd f?r sitt frist?ende spel och f?r att b?ra Converse's Pro Leather basketsko.
Pro Leather sl?pptes f?rsta g?ngen 1976 och debuterade som den l?ttaste och mest h?llbara prestanda basketskon p? marknaden. Med markering av stj?rnan / chevron-logotypen b?rdes skon i collegiate och pro-t?vling av m?nga av spelets b?sta - men framf?r allt av Erving - innan de avbr?ts 1983. Efterf?ljande ?terutgivningar har cementerat silhuettens statur i hoop-sko-kanon, och med tanke p? att det st?r i mode och baleanivittorio.it skate cirklar lika.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz