Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 62 mal aufgerufen
 Diskussionen
caicai2017 Offline

Abban

27.08.2019 07:44
ndra stora grafiska symbolen i Antworten

N?r vi presenterar oss ?r det namnet som vi har f?tt som barn. Mitt namn ?r Gaagwagyehe: solen lutar, orben g?r ner, som Nike Air Huarache Femme solnedg?ngen. ”
Denna rad fr?n Jeremy Thompson, medlem av Iroquois Confederacy of the Onondaga Nation och professionell lacrosse-spelare, illustrerar sommarens Nike N7-kollektion: skor och kl?der inspirerade av den vertikala expansionen av Nike Air Max 95 Donne himmel och vatten. i m?nga blues n?r solen sjunker in i horisontlinjen.
Samlingens indigotryck, inspirerat av bilden av himmel som reflekterar p? vatten, gjordes genom en metod f?r naturlig f?rgning d?r blommor samlades, blandades genom ett j?ttekorg och Nike Air Max 90 Dames producerades p? en stor tygbit. Bilden skannades sedan f?r att f?rgen skulle sublimeras p? teknisk sportkl?dtyg. Trycket framtr?der framtr?dande i damkollektionen och t?cker muskeltanken, kompressionstrumpbyxor och Air Max 1. Det finns ocks? p? unisex-locket och klackarna p? b?de herrarna N7 Air Max Motion LW och N7 Kyrie 4, som ocks? visar ett Nike Air Max 2016 Donne st?ende klisterm?rke f?r st?ende rock.
Standing Rock Sioux Tribes segel har s?rskild betydelse f?r Irving: Po?ngvaktens sena mor, Elizabeth Ann Larson, var en registrerad medlem av Standing Rock Sioux nationen. Irving n?rmade sig Nike och bad www.sunnytummies.co.uk om att stamt?tningen skulle inf?rlivas i skon.
"Jag ?r ?dmjuk ?ver att vi kunde placera Standing Rocks stamt?tning p? denna N7-sko," s?ger Irving. ”Jag ?r stolt ?ver min personliga historia, s? att ha denna m?jlighet att representera min familj och Nike Air Max 95 Damen Standing Rock Sioux Tribe ?r en otrolig ?ra. Mamma, det h?r ?r f?r dig. Jag ?lskar dig s? mycket. ”Den andra stora grafiska symbolen i samlingen ?r chevronen, ett ?terkommande m?nster i indiansk ikonografi som ?r synlig i pilens fl?ck, p?rlarbete och pansarbr?stplattor. Sp?r av chevronen ?r ocks? djupt inb?ddade i lacrosse; samlingens hoodie Nike Air Max 1 Womens anv?nder symbolen f?r att efterlikna armb?gsdynor och erbjuder kritiskt skydd f?r Thompson i spelets hetta. Sju staplar, som st?r f?r nummerets betydelse i N7-samlingen (dess uppdragsbeskrivning lyder: "I varje ?verl?ggning m?ste vi ta h?nsyn till Nike Air Huarache Damen effekterna av v?ra beslut p? den sjunde generationen"), komponerar det klassiska m?nstret.
Styrka f?rst?rks i hela samlingen genom chevrongrafikens synlighet: Symbolerna ?r dj?rva, s?rskilt i T-shirts, som visar chevronen p? br?stet. Grafiken visas ocks? i Nike Air Max 97 Damen p?tagliga omr?den med andra kl?der, inklusive huva p? armb?garna, p? den broderade framsidan av hatten och ner p? kvinnans strumpbyxor. Nike tror att barn inte ?r t?nkta att sitta stilla, de ?r gjorda f?r att spela. N7-kollektionen st?der Nikes engagemang f?r att f? barn att flytta genom N7-fonden, som st?der organisationer f?r att Nike Air Max 270 Womens tillhandah?lla sport och fysisk aktivitetsprogrammering till barn i indianer och aboriginersamh?llen s? att de kan leva h?lsosammare, lyckligare och mer framg?ngsrika liv. Sedan starten 2009 har N7-fonden beviljat 5,6 miljoner dollar i bidrag till 243 Nike Air VaporMax Donne samh?llen och organisationer och n?r ?ver 420 000 ungdomar. N7-fonden utnyttjar idrottskraften som en enande kraft och hj?lper barnen att n? sin st?rsta potential och ?terspeglar Nikes tro p? att skapa j?mlikare spelplaner f?r alla.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz