Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 94 mal aufgerufen
 Diskussionen
caicai2017 Offline

Abban

Beiträge: 148

29.09.2019 07:17
iladelphia Eagles, Michael Thomas van Antworten

2019 - Elk van de SK SK-trainers van Skepta deelt een element van zijn persoonlijke verhaal, van reizen naar Marokko tot het opbouwen van een fanbase in Parijs - en de SK SHOX is geen uitzondering. Het heeft echter een meer transcendentale toon Nike Air Max 90 Damen Pinkdan de drie eerdere Air Max-gebaseerde releases.
De SK SHOX gaat over het vinden van geloof in grenzeloze kansen. Nike Air Max 95 Mujer In 2018 kreeg Skepta een leiderschap in de thuisstaat Ogun van zijn ouders in Nigeria. Nigeriaanse hoofdschepen worden Nike M2k Tekno Femmegegeven als erkenning voor een positieve bijdrage aan het welzijn van de gemeenschap. "Het deed me beseffen dat iedereen een leider zou kunnen zijn, maar sommige mensen zijn grootgebracht zonder te denken dat ze dat kunnen," zegt hij.
Het ontwerp van de schoen breidt deze gedachte uit in de samenvatting. Het bevat elementen van Skepta's Nigeriaanse erfgoed om zijn familiale respect te delen. "Ik ben er trots op dat ik mijn achternaam ken, en ik weet waar ik vandaan kom en mijn beide ouders zijn Nigeriaans", zegt hij. "Het ging erom Nike naar Nigeria te brengen en de kinderen de energie te laten weten."
www.marinasalur.es Die energie is ook een energie die Skepta graag wil benutten in deze provocerende schoen, zodat iedereen het gevoel Nike Air Huarache Mujer heeft dat zijn dromen binnen handbereik zijn. De schoen wordt een kanaal om zijn standpunt te delen dat de toekomst grenzeloos Adidas Superstar Donne is.
"Het is belangrijk om mensen te laten geloven dat ze zich koninklijk kunnen voelen - dat als ze hard werken, hun werk zal worden erkend en gewaardeerd en gevierd," zegt hij.
Skepta's keuze voor het SHOX-silhouet is geworteld in een specifiek geheugen. “Toen ik naar Manchester ging, rockten alle kinderen met SHOX. Het was daar een echte straatschoen. Ik vond hun swag leuk - de windbreakers en de SHOX, "herinnert hij zich." Ik dacht: "Ja, laten we dat zeker doen", omdat ik me die reizen in het noorden altijd herinner. "
De Nike SK SHOX valt op 12 september op SNEAKRS in Europa, SNKRS in Azi? Nike Air VaporMax Womens en Groot-China, en bij geselecteerde winkels.2019 - Eenentwintig atleten dragen de Jumpman op de openingsdag van het Nike Air Force 1 Dam NFL-seizoen 2019, het tweede jaar van de on- uiterlijk van het veld door het merk Jordan. Tyrann Mathieu van de Kansas City Chiefs, graaf Thomas van de Baltimore Ravens, Alshon Jeffery van de Philadelphia Eagles, Michael Thomas van de New Orleans Saints en Le'Veon Bell en Jamal Adams [niet afgebeeld] van de New York Jets; dit zijn slechts enkele van de atleten die teamspecifieke colorways van de Jordan 1 TD Mid en Low zullen dragen.2019 - De in Chicago geboren Ibn Jasper wil ervoor zorgen dat de kinderen van vandaag Dr. J. kennen. Dat zou Julius Erving zijn, het eerste basketbal speler te dunk van de foutlijn,Nike Air Max 270 Damen bekend om zijn vrij vloeiende spel evenals voor het dragen van Converse's Pro Leather basketbalschoen.
Voor het Adidas Ultra Boost Damen eerst uitgebracht in 1976, debuteerde de Pro Leather als de lichtste en meest duurzame basketbalschoen op de markt. Adidas Ultra Boost Donne Gemarkeerd door het ster / chevron-logo, werd de schoen gedragen in collegiale en professionele competitie door veel van de beste van de game - hoewel het meest in het bijzonder door Erving - voordat hij werd stopgezet in 1983. Latere heruitgaven hebben de gestalte van het silhouet gecementeerd in de kanon van de hoepel, en gegeven het in mode en skate cirkels gelijk.

 Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz