n het oppervlak is er een kampioen. Maar hieronder, en belangrijker, ligt het besluit om zich aan te passen, te evolueren en te groeien. Een van de krachtigste Jordan Brand-advertenties aller tijden viert de waarde van iteratief proces. Het begint met MJ die erkent dat hij meer schoten heeft gemist dan hij heeft gemaakt; slaagde er niet in om game winnaars meer te raken dan hij is gelukt. Uiteindelijk is het klaar met de erkenning dat deze momenten hem hebben gepositioneerd om te gedijen. Net als sport, vereist ontwerp een acute beoordeling van de vooruitgang. Door een hypothese te testen, hoe gewaagd ook, kunnen we de propositie defini?ren die ons verder moet brengen. En, zoals ik al eerder zei, sprongen van vertrouwen en durf zijn de beste plaatsen aguasjimenez.es om je voor te stellen. September 2018 was een keerpunt in de ontwerpfilosofie voor Jordan Brand. Toen we ons voorbereidden om de Air Jordan XXXIII te lanceren, hebben we ook ons ??ethos van Flight Utility uitgekristalliseerd. Het gaat erom het beste uit de innovatie van NIKE, Inc. te halen en een apart Jordan-filter toe te passen - gedefinieerd door extrapolatie van het erfgoed van Jordan Brand en dit te combineren met een toekomstgerichte, functie-eerste benadering van product. Dit is een filosofie die nog steeds geldt , en is er ook een die vooruit is gegaan. Wij geloven in voortdurende overweging van nieuwe technologie?n en materialen, en erkennen de waarde van het openstellen van Adidas Superstar Womens deze via een cultureel diafragma. Wanneer we vertrouwen en durf nemen,Nike Air Max 90 Dámské doen we dit zowel vanuit technisch oogpunt als met de hedendaagse geest van Nike Air Force 1 Mujerhet merk. Een manier om dit te bereiken is door te luisteren naar de stem van de atleet. De Jordan XXXIII bracht de gameschoen naar voren, waarbij de erfenis van zichtbare technologie in de Jordan-lijn werd verbeterd en esthetische normen werden uitgedaagd. Op dezelfde manier met Russell Westbrook's Why Not Zer0.2. we kunnen schoeisel op het veld maken dat, in zijn woorden, 'het vertellen van verhalen naar een hoger niveau brengt'. Een andere manier waarop Jordan Brand zich ontwikkelt, komt door samenwerking. PSG heeft Jordan Brand in staat gesteld om op onverwachte manieren nieuwe idee?n te leveren. We zijn tegelijkertijd in staat om uit te breiden naar een nieuwe arena - voetbal - Nike Internationalist Womens en de langdurige emotionele banden tussen het merk en de stad Parijs uit te spelen. Het werkt vanwege deze dualiteit - ontwerpinnovatie gekoppeld aan Nike Air VaporMax Womens een authentieke verbinding. Vanuit levensstijlperspectief benutten we ook de onmiskenbare kracht van die balans met Aleali May en Travis Scott, partners die ook de Jordan Brand-houding belichamen. Hoewel zeer zichtbaar, zijn onze partnerschappen slechts één laag van hoe Jordan Brand een moderne designtaal ontwikkelt. Ik ben hier het meest trots op in twee proof points: de Modern footwear collection en 23 Engineered apparel. Met de Jordan Proto-Max 720, Jordan Proto-React en Jordan Apex React, breidde de Modern-collectie het Flight Utility design ethos van de Jordan uit 33 tot lifestyle schoenen. De silhouetten lieten ons toe ons te concentreren op off-court comfort, en door de Air Max 720 en Nike React-technologie te gebruiken, hebben we een op de Adidas Superstar Dames luchtvaart ge?nspireerde ontwerptaal in evenwicht gebracht met geavanceerde platforms