Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 58 mal aufgerufen
 Diskussionen
DMT11 Offline

Mrigg

Beiträge: 687

17.10.2018 08:12
Parents, grandparents Antworten

In 1998 introduceerde Nike de Tuned 1 Rashaan Evans Camo Jersey , ook wel bekend als de TN. Nike’s creatieve regisseur Sean McDowell bedacht de schoen nadat hij palmbomen had gesilhouetteerd met Nike Cortez Mujer een zonsondergang op vakantie. In Australi毛 werd deze zonsonderganggradi毛nt ge茂nterpreteerd als een tweekleurige spuitverf die vervaagde, waarna een reeks boos uitziende aders de TN zijn kenmerkende “geribbelde” look gaf. Voor mij en mijn vrienden, die in de buitenwijken van Melbourne wonen, werd TNs onmiddellijk het product Nike Air Presto Womens van onze omgeving.


Wanneer mijn vader me naar zijn schoenenstalling in de Dandenong-markt bracht, waren er altijd een paar rammelaars die ons vroegen of we TN’s hadden opgeslagen. Het was begin 2000, en deze groezelige klanten droegen misschien verweerde gezichten en enkelmonitors, maar ze wiegden ook de nieuwste kits waar een station waar rondhangers van konden dromen. Drukknoop Adidas tracks, Sergio Tacchini spray jackets, heuptassen en Nike TNs-rechtstreeks uit de doos.


Het Asics Gel Quantum 360 Womens stevige prijskaartje van $ 240 en het agressieve uiterlijk van de schoen plaatsten het meteen op een gouden sokkel. Ik herinner me dat ik de laatste kleuren harder achterna zat dan al mijn tienerverminkingen bij elkaar. Het eerste paar dat ik ooit kocht was zwart met groene swooshes. Ze hadden een halve prijs bij Footlocker en een maat te klein, Nike Air Max Classic BW Feminino maar ik zei tegen mijn vader dat ze perfect bij elkaar pasten. Het was alle pijn waard. De giftige groene aderen die zich in hard plastic om de schoen wikkelden, weergalmden het gevoel van een vergiftigd karkas. De schoenen waren een embleem van een doffe anarchie, een subtiele luchtaanval op je leeftijdsgenoten dat je “het goed deed” van de straat Nike Air Max 90 Womens af. Toen je TNs droeg, werd je onderdeel van een ondergrondse beweging die werd bestuurd door de overblijfselen van DMX, de Slim Shady Adidas Adilette Slides Femme EP en graffiti-cultuur.


Voor TNs, herinner ik me niet dat iemands schoenen complimenten ontvangen. De hele sneakergeestbeweging was ongelooflijk nichemarkt, dus het was of je opviel met je TN’s of niet. Het was ook de enige keer dat jonge larrikins iets deden waardoor ze meer steun kregen van jongens dan van meisjes. De meeste meisjes Nike Air Max 95 Mujer leken TN’s te haten en dachten dat het dragen van hen een volledig genotzuchtige onderneming was.


Tegenwoordig worden TN’s net zo hard verkocht in de buitenwijken, maar hun verklaring is verschoven naar iets ironischer. Tegenwoordig worden ze gedragen door jongens die de sportchique uit de jaren 90 opnieuw inzetten met het Kappa-jack van hun Asics Gel Lyte 3 Damen vader en een Nautica-pet. En toch, aanbidding voor de schoenen is net zo vroom als het ooit was.


Om deze liefde voor de Nike TN binnen te krijgen, vroeg ik mensen om foto’s te sturen van hun gewaardeerde collecties. We spraken over de verschuivende TN-cultuur en hoe het voelde om hun eerste paar te rocken.




Choosing a baby nickname can live one of the mainly enjoyable and challenging aspects of having a pristine baby. Your baby's name will be an introduction to the type of person he or she is - for example, is your baby lass a 'Lilly' before is she a 'Rose'? Popular your baby schoolboy a 'George' or a 'William'? Should your baby's name represent 'strength' otherwise 'desire' or else is the name's meaning not important?



Parents, grandparents, contacts, siblings, and intimate will be real sharing their advice and ideas in helping you find a name for your child. Probability are you will finish hours irritating to pin timetabled that finalize baby honor and you'll change your mind more than once all along the way. But ultimately, you will get hold of a few names that you comparable best.



Once you attain a few poles apart names, you can request acquaintances and family which name they like top. You can and compare your list to the highest 100 baby names by decade otherwise the mainly all the rage names of a specific time - maybe you want a popular baby label otherwise perhaps you prefer a inimitable honor. Ultimately, you will attain the perfect baby label, and it will infuse you with a sense of pride and achievement, together for you and eventually for your child.

 Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz