Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 70 mal aufgerufen
 Diskussionen
caicai2017 Offline

Abban

Beiträge: 148

28.11.2019 08:37
erar n?gra av de viktigast Antworten

Skon remixar Triple Black High till en ode Nike Air Force 1 Womens till Los Angeles och firar de som odlar samh?llet genom kreativitet. Inspirerad av f?rger, bekant typografisk design och ikoniska affischer som ?r gipsade runt staden, ?r Halsey's samling en visuell och konkret ber?ttelse om South Central LA. Skonens tungetikett ?r v?vd med blocktext som ?r riktigt p? affischer som har sett ?ver staden i ?rtionden, dess sockliner har ett collage av South LA storefronts och Nike Internationalist Womens den har dubrae med handbokst?verade silketryck med teckensnitt som liknar Halsey's Hieroglyph Crenshaw Project - en allm?nhet installation av hieroglyfiska ristningar som g?r att samh?llen i South Central LA Nike Air Max 90 Damen kan f?rfatta sina egna ber?ttelser.
"Vi borde alla r?ra oss, skapa och agera med tanke p? k?rlek i v?ra hj?rtan," s?ger Halsey. ”K?rlek betyder familj. Det betyder mina v?nner. Det betyder min flickv?n. N?r jag arbetar och n?r jag bygger t?nker jag p? vem jag kan involvera Adidas Ultra Boost Femme s? att projekten ?r centrerade kring k?rlek fr?n b?rjan till slut. ”2019 - Drew Hendersons barbershop, No Cuts No Glory, ?r representativ f?r Chicagos Nike Air Max 270 Damen de facto m?tesplatser. Inom barbershop diskuteras sport, politik och mer. F?rberedelserna f?r firandet g?rs. Och det viktigaste ?r att obligationer smides ?ver hela samh?llet.
Henderson och hans butik ?r ocks?Nike Air Huarache Womens inspiration f?r den senaste Chicago-specifika flygvapen 1, AF-1 ALL FOR 1 - CHICAGO. Skon inneh?ller en serie grafiska och materiella element som firar barberaren, fr?n en speciellt skapad tungetikett som ?verg?r Chicagos skyline till silhuetten av en kam, till aglets baserade p? traditionella barberst?nger (men med en extra Chicago-flagg twist). P? h?len p?minner en ponyh?rflik p? de dagliga h?rklippningarna i butiken, medan en inre grafik av tv? h?nder firar otyg.
"" Det betyder s? mycket f?r mig att vara engagerad i Nike Air VaporMax Mujer tillverkningen av en sko som representerar n?gra av de viktigaste sakerna i mitt liv: Chicago, barbershop Nike Air Max 90 Damen Rosa och samh?llet. Det ?r en ?ra att lysa en str?lkastare mot staden, industrin och samh?lle som gjorde mig till den jag ?r och motiverar mig varje dag. Jag delar detta med dem alla, s?ger Henderson. 2019 - ?rets Adidas NMD Femme slut ?r Ekiden Season, framh?vd av tusentals gymnasium, universitet och profflag som t?vlar om intranationella v?g-t?vlingsrel?er. Landets mest bevakade ?rliga idrottsevenemang startar i oktober och varar genom det nya ?ret. H?ndelsens massiva fandom fungerar som f?rgv?gsinspirationen f?r Ekiden Zoom Pack, med fem medlemmar av Zoom-familjen.
F?rgstr?ckorna dras fr?n de skalade s?ljorna fr?n japanska bullet-t?g, och belyser en nation p? v?g under rel?utbytet av loppet och f?ljer sin v?g mot sommarens fr?msta idrottsevenemang 2020.
Ekiden Zoom Pack sl?pps den 3 december i Japan och 2 januari globalt. 2009 - Converse har g?tt Adidas Ultra Boost Damenihop Nike Air Max 95 Mujer med PLEASURES, ett LA-baserat varum?rke k?nt f?r irreverent grafik, f?r att introducera en ny sida av Converse Pro Leather. Samlingen betonar silhuetten som ett fordon f?r tryck, med svartvit grafik skyddad av Nike Air Max 90 Mujer ett yttre transparent lager. Med hj?lp av Tyvek som baslager har grafiken en skrynklig estetik som slitnar med tiden, s? varje silhuett har sitt eget unika, inbrutna utseende.

 Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz